پاسخ به پرسش های متداول

۱- امکان پرداخت وجه سفارش در محل :
مشتریان ساکن شهر تبریز می توانند علاوه بر پرداخت وجه سفارش بصورت آنلاین یا کارت به کارت، وجه سفارش خود را در محل و هنگام دریافت سفارش بصورت نقدی و یا از طریق دستگاه پوز پرداخت نمایند.
جهت محقق کردن این امر کلیه کالارسان های فروشگاه اینترنتی تک زنبیل، مجهز به دستگاه پوز  گردیده اند تا مشتریان به راحتی وجوه سفارش های خود را در محل پرداخت نمایند.
مشتریان ساکن سایر شهرهای ایران لازم است وجه سفارش خود را بصورت آنلاین یا کارت به کارت پرداخت نمایند.
۲- آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟
با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها در تک زنبیل بر اساس حداقل حاشیه سود می باشد، با این حال در مناسبت ها و اعیاد تخفیف های ویژه ای بر روی برخی محصولات لحاظ می گردد.
۳- از کجا بفهمم کالاهای نمایش داده شده در فروشگاه تک زنبیل موجود است؟
بطور معمول، تمام کالاهایی که در وب سایت تک زنبیل، وضعیت آنها موجود است، در انبار فروشگاه موجود می باشند،
با این حال همکاران ما در کمتر از دو ساعت از زمان ثبت و به جریان افتادن سفارش، وضعیت موجودی و قیمت را بصورت تلفنی، ایمیل و پیامک به اطلاع شما می رسانند.
لذا شما کافی است به وضعیت موجودی کالا در وب سایت نگاه کرده و برای اطلاع از آخرین وضعیت، ثبت سفارش نمایید. ثبت سفارش می تواند بصورت با عضویت و یا بدون عضویت باشد و حداکثر زمان لازم برای آن ۲ دقیقه می باشد.
۴- آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
خیر، به دلیل ماهیت کاری آنلاین فروشگاه ، امکان خرید حضوری تحت هیچ شرایطی وجود ندارد
۵-آیا می توانم کالا را درب شرکت تحویل بگیرم؟
خیر، به دلیل اینکه ماهیت فروشگاه آنلاین می باشد و اینکه محل دفتر شرکت و انبار آن متفاوت می باشد، لذاامکان دریافت کالا درب شرکت وجود ندارد.
۶-آیا امکان دریافت پیش فاکتور وجود دارد؟
خیر، متاسفانه امکان ارائه پیش فاکتور خارج از سیستم وب سایت را نداریم
۷-آیا می توانم کالای خود را در هنگام تحویل، باز و رویت نمایم؟
بله، غیر از موارد خاص که در برگ رسید تحویل کالا، قید می گردد، مشتریان محترم موظف هستند در تمام موارد کالا را تحویل ظاهری بگیرند، یعنی پس از تسویه مبلغ فاکتور، ابتدا می بایست کالای خود را از نظر ظاهری بررسی نمایند و سپس رسید تحویل کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نمایند.
۸-آیا برای خرید از تک زنبیل، حتما باید در سایت عضو شد؟
پاسخ:  خیر . شما بدون عضویت نیز می توانید از تک زنبیل خرید کنید اما با عضویت در سایت علاوه بر آنکه از جشنواره ها و تخفیف ها اطلاع پیدا می کنید، می توانید از سایز مزایا و امتیازات این عضویت بهره مند شوید.
۹-آیا می‌توانم برای شخص دیگری از تک زنبیل خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟
پاسخ:  بله، با قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد و حتی امکان کادو پیچ کردن برای کالای خریداری شده شما نیز وجود دارد.
۱۰-از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
پاسخ: تک زنبیل با ارسال پیامک‏ و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند.
علاوه بر آن، در صورتی که عضو سایت هستید می‏‌توانید وارد کنترل پنل خود شده و در بخش سفارشات از وضعیت سفارش مطلع شوید و در صورت عدم عضویت هم میتوانید با وارد کردن کد رهگیری در بخش پیگیری سفارش از وضعیت سفارش خود مطلع گردید.
۱۱-می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ:  فقط در موارد خاص، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند. اما در موارد خاص افراد می توانند تلفنی تماس گرفته و همکاران ما برای ایشان سفارش را در سیستم ثبت نمایند.
۱۲-برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟
پاسخ:  کارشناسان تک زنبیل تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد، یتوانید بطور آنلاین با مشاور سایت گفتگو نمایید.
۱۳-ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: بله، در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه تک زنبیل ندارد.
۱۴-آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ:  خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی تک زنبیل از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
۱۵-آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت تک زنبیل امن است؟
پاسخ: فروشگاه اینترنتی تک زنبیل دارای نماد اعتماد دو/۲ ستاره بوده و علاوه بر آن شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت تک زنبیل وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نماید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن httpsاستفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند.
۱۶-چگونه می توانم از هزینه ارسال کالا به شهر خود مطلع گردم؟
پاسخ: مشتریان محترم هنگام ثبت سفارش و قبل از پرداختن هر گونه وجهی می توانند روشهای ارسال و هزینه مرتبط با هر کدام از آنها را مشاهده نمایند. این هزینه ها توسط سیستم و بر اساس روش ارسال انتخابی، حجم و وزن کالا و مسافت تا شهر مقصد بصورت مکانیزه محاسبه و نمایش داده می شود