سبد خرید
0
رویه بازگردانی کالا

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

همه تلاش ما در تک زنبیل این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد با این وجود ممکن است پس از خرید تصمیم به مرجوع کردن کالا بگیرید.

مرجوع کردن کالا

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های تک زنبیل بوده است و تک زنبیل در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارائه‌شده در وب‌سایت تک زنبیل، همه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف‌کننده برسند، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و  تا 7 روز امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، تک زنبیل 7 روز  فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

 

مراحل مرجوعی کالا

یکی از منحصربه‌فردترین خدمات فروشگاه تک زنبیل، مرجوعی بدون قید و شرط کالای فروخته‌شده پس از خرید است. ما در تک زنبیل با هدف رفاه و راحتی شما عزیزان امکان مرجوعی را برای بسیاری از محصولات فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید با خیال راحت خرید کنید. البته بازگرداندن کالا شرایطی دارد. اول از همه این که اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا هفت روز پس از دریافت کالا، به تک زنبیل اطلاع داده شود. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان مهلت مرجوعی ( 7 روزه ) نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. یادتان باشد که جعبه را به همان شکل حفظ کنید؛ چون که برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، و یا پاره و مخدوش کردن کارتن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.  برخی کالاها مثل لباس زیر، لوازم آرایشی بعد از باز شدن، به علت حفظ حقوق مصرف‌کننده شامل بازگشت نمی‌شوند.

 

برای مرجوع کردن کالا مراحل زیر را طی کنید:

 


 

1. اطلاع‌رسانی درخواست مرجوعی به کارشناسان ما

 

قبل از هر کاری نیاز است درخواست خود را به اطلاع کارشناسان ما برسانید.سپس درخواست مرجوعی را بدهید. 


 قبل از ارتباط با کارشناس، شماره سفارش خود را که از طریق پیامک دریافت کرده‌اید، اعلام کنید

 


 

2. ارائه دلیل برای مرجوع کردن کالا

 

در این مرحله باید دلیل خود را که چرا قصد مرجوع کردن دارید،بگویید. به شما توصیه می‌کنیم علاوه بر گفتن دلیل از محصول مشکل‌دار عکس بگیرید و از تیکت پشتیبانی به ما ارسال بفرمایید تا تیم پشتیبانی ما راحت‌تر متوجه مشکل موجود شود. درخواست شما بررسی شده و پس از چند ساعت خبر نهایی بررسی درخواست شما از طریق پیامک برایتان ارسال می‌شود.

 


 

3. آماده‌سازی کالا جهت ارسال

 

در صورتی که درخواست شما تأیید شد و شما شرایط مرجوع کالا را داشتید، تمامی اقلام همراه محصول را در بسته‌بندی و شرایط اولیه قرار داده و آماده نمایید. در صورتی که اقلامی به‌عنوان هدیه در کنار محصول ارسال شده باشد لازم است این اقلام نیز بازگشت داده شود. در غیر این صورت مبلغ هزینه ارسال از سفارش کسر و مابقی مبلغ به شما عودت داده خواهد شد.

 


 

4. ارسال کالا

 

در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس‌کرایه را نمی‌پذیرند، تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید. در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.


 

5. پرداخت هزینه بازگشت

 

 اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب‌دیدگی ظاهری، به تأیید کارشناسان خدمات پس از فروش تک زنبیل برسد، هزینه‌های ارسال به عهده تک زنبیل است. 

 


 

6. بازگشت وجه

 

پس از بررسی کالا دریافت شده پول به حساب شما که در تک زنبیل ثبت شده است، از طریق کارت به کارت واریز می‌شود.