خیر،با توجه به امکان خرید به صورت میهمان الزامی برای عضو شدن در سایت وجود ندارد ولی تک زنبیل برای اعضا امتیاز ویژه ای در نظرگرفته است که عبارتند از :
1) امکان ارسال خبر نامه
2) بهره مندی از تخفیف های ویژه
3) اولویت ارسال اجناس محدود
4) اطلاع رسانی درباره کالاهایی که به آن علاقه داشته باشید
5) احتساب امتیاز های دریافت شده بابت هر خرید و قرارگیری در لیست قرعه کشی
بلی، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارشهایی که در ساعتهای غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت میشوند، در اولین ساعتهای کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.
خیر، ثبت سفارش امکان پذیر نیست ولی امکان اطلاع رسانی در صورت تامین محصول و اضافه شدن آن به سایت برای اعضایی که تمایل خود را به اطلاع یافتن از موجودی آن کالا اعلام کرده باشند وجود دارد.
بلی، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد.
پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن ،sms و Email سفارش و فاکتور برای اعضا ارسال می شود.
در سرتاسر کشور سفارشها با پست پیشتاز ارسال میشوند .
دقت بفرمایید ((بازه زمانی تحویل سفارش سه روز الی یک هفته کاری می باشد))
هزینه ارسال در تمامی نقاط کشور برای سفارشات بالای پانصد هزار تومان رایگان و برای سفارشات کمتر از آن، مبلغ 80,000 تومان می باشد.
خیر به جهت اینکه اکثر محصولات ما برند اصل و از کشور امارات واصل و ارسال می شود لذا زمان دقیق نمی توان تعیین نمود
هدف ما ارائه جنس و برند اصل می باشد و البته رضایت مشتریان گرامی …
مدت زمان ارسال و تحویل سفارشات همانطور که عرض شد سه روز الی یک هفته کاری خواهد بود
بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست ارسال شده میتوانید شماره 20 رقمی مرسوله را که در پروفایل کاربری در بخش سفارشات موجود است را در آدرس یاد شده وارد کنید و یا با پشتیبانی تک زنبیل تماس بگیرید و از وضعیت مرسوله آگاه شوید و یا با مراجعه به پست منطقه محل سکونت خود و ارائه کد 20 رقمی از وضعیت مرسوله آگاه شوید.
همه کاربران میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت تک زنبیل، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که از پروتکل امن https برخوردار بوده و پرداخت شما از درگاه معتبر زرین پال کشور صورت می گیرد.
تقریبا همه کالاهای فروخته شده توسط تک زنبیل برند اصل و از کشور امارات واصل و به مشتریان گرامی تقدیم می گردد ولی شامل مهلت 7 روزه گارانتی مرجوعی نمی شوند و فقط امکان تعویض آن هم تحت شرایطی امکان پذیر است تا مجدد به مبدا کالا ارسال و محصول تعویض و دوباره به مشتری ارسال گردد .
پیشنهاد می گردد در صورت وجود اشکال فنی در کالا ، مراتب را بلافاصله به پشتیبانی تک زنبیل اطلاع دهید تا نسبت به آن مورد اقدام گردد ، تک زنبیل آن کالا را بررسی و در صورت تایید ،همان کالا را از مبدا تعویض و مجددا به خریدار تحویل می دهد
خیر ، ما فقط ضمانت هفت روزه تعویض داریم یعنی در صورتی که کالای انتخابی شما از بابت سایز یا رنگ … نیاز به تعویض باشد شامل گارانتی تعویض می باشد.
<<تک زنبیل ضمانت تعویض دارد و مرجوعی کالا ندارد لذا تقاضا داریم در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشید>>.
با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) کارشناسان تک زنبیل در اسرع وقت مشکل شما را پیگیری و نسبت به تعویض آن اقدام خواهند نمود.
تمام سعی و تلاش ما در تک زنبیل بر آن است که بهترین کیفیت را برای جلب رضایت مشتریان گرامی ارسال نماییم لذا احتمال وقوع اینگونه موارد بسیار ناممکن می باشد لیکن اگر هم موردی باشد حتما با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) در صورت وجود این مغایرت قطعا کالای شما در اسرع وقت تعویض خواهد شد .