سبد خرید
0
a

ثبت و پیگیری سفارش

خیر،با توجه به امکان خرید به صورت میهمان الزامی برای عضو شدن در سایت وجود ندارد ولی تک زنبیل برای اعضا امتیاز ویژه ای در نظرگرفته است که عبارتند از :


1) امکان ارسال خبر نامه


2) بهره مندی از تخفیف های ویژه


3) اولویت ارسال اجناس محدود


4) اطلاع رسانی درباره کالاهایی که به آن علاقه داشته باشید


5) احتساب امتیاز های دریافت شده بابت هر خرید و قرارگیری در لیست قرعه کشی

بلی، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

خیر، ثبت سفارش امکان پذیر نیست ولی امکان اطلاع رسانی در صورت تامین محصول و اضافه شدن آن به سایت برای اعضایی که تمایل خود را به اطلاع یافتن از موجودی آن کالا اعلام کرده باشند وجود دارد.

بلی، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد.

پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن پیامک و Email سفارش و فاکتور برای اعضا ارسال می شود.

چگونگی ارسال سفارشات

در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ماهکس ارسال می‌‏شوند .

دقت بفرمایید ((بازه زمانی تحویل سفارش سه روز الی یک هفته کاری می باشد))

هزینه ارسال بصورت پس کرایه می باشد.

(یعنی هزینه حمل و ارسال کالای سفارش داده شده در هنگام تحویل سفارش در محل اخذ می گردد) 

خیر ،  ارسال مرسولات بر عهده شرکت ماهکس می باشد 

مدت زمان ارسال و تحویل سفارشات همانطور که عرض شد (سه روز الی یک هفته کاری) خواهد بود

بله، شما برای رهگیری سفارش خود که با پست  ماهکس ارسال شده می‏‌توانید شماره 20 رقمی مرسوله را که در پروفایل کاربری در بخش سفارشات موجود است را در آدرس یاد شده وارد کنید و یا با پشتیبانی تک زنبیل تماس بگیرید و از وضعیت مرسوله آگاه شوید 

نحوه پرداخت

همه کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت تک زنبیل، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که از پروتکل امن https برخوردار بوده و پرداخت شما از درگاه های پرداخت معتبر زرین پال و زیبال کشور صورت می گیرد.

خدمات پس از فروش

تقریبا همه کالاهای فروخته شده توسط تک زنبیل تحت شرایط قوانین مرجوعی ،شامل مهلت 7 روزه گارانتی مرجوعی می شوند 

پیشنهاد می گردد در صورت وجود اشکال فنی در کالا ، مراتب را بلافاصله به پشتیبانی تک زنبیل اطلاع دهید تا نسبت به آن مورد اقدام گردد ، تک زنبیل آن کالا را بررسی و در صورت تایید مورد اعلام شده ،آن کالا را مرجوع می کند

بله ، ما ضمانت هفت روزه مرجوعی کالا داریم یعنی در صورتی که کالای انتخابی شما  پس از آنکه به دستتان رسید از بابت سایز یا رنگ … یا ایراد فنی و مشکلی داشت ،شامل گارانتی 7 روزه مرجوعی کالا می باشد.

مورد یا مشکل موجود را از طریق تیکت پشتیبانی با درج شماره سفارش به کارشناسان تک زنبیل ارسال نمایید.در اسرع وقت مشکل شما را پیگیری و در صورت تایید مورد نسبت به مرجوعی هماهنگی لازم صورت خواهد گرفت

تمام سعی و تلاش ما در تک زنبیل بر آن است که بهترین کیفیت را برای جلب رضایت مشتریان گرامی ارسال نماییم لذا احتمال وقوع اینگونه موارد بسیار ناممکن می باشد اما اگر هم موردی باشد حتما با تیکت پشتیبانی با ما در ارتباط باشید